Followers

Sunday, March 12, 2023

Cara Mudah Buat Duit Raya Dengan Shaklee

 

Bulan syawal antara bulan yang paling banyak kita perlukan duit, setuju tak?. Tahun ni Kita akan sambut Hari Raya Aidilfitri pada tanggal 22 April 2023. Geng2 shaklee pulak akan terimaduit raya awal dari shaklee.


Bila dapat duit raya awal dari shaklee, mesti macam-macam yang kita dah list, antaranya:

- guna untuk sedekah dan zakat

- duit belanja mak ayah

- duit baju raya

- duit kuih raya

- duit servis kereta 

- duit raya untuk anak saudara 

- modal untuk travel balik kampung 


Seronok kalau kita dapat bonus banyak, macam-macam kita boleh buat. Tengok kotak hijau ja mesti geng-geng shaklee happy sebab bonus macam tak masuk akal hasil berbisness dengan shaklee.



Jom zila kongsi kenapa kita perlu buat duit raya dengan shaklee:

- kita tak perlu pegang stok

- tak perlu sewa kedai 

- tak perlukan modal yang banyak 


Untuk permulaan bisnes zila dengan shaklee, zila hanya keluarkan modal sebanyak Rm35 sahaja hampa dan zila kumpul oder terus submit di website.Kita tak perlu pegang stok pon, zila hanya oder belian cstmer di website dan shaklee akan hantar terus ke rumah customer. Kalau kita nak pegang stok pon boleh, incase ada customer terdekat nak urgent, Kita boleh terus hantar dan tak ada istilah kena pegang stok banyak-banyak.




Kalau join dengan zila, dunt worry sebab dari  segi marketing tools, video produk, poster, cara nak up di FB,IG, STORY, FB PAGE dan story semua disediakan. Jadi tak perlu pening nak fikir, kalau kita tak tahu atau zero tentang bisness semua akan diajar, yang paling penting semangat nak buat bisnes.


KENAPA KITA PERLU BUAT DUIT RAYA DENGAN SHAKLEE 


Banyak faktor boleh jadi penyebab ibu-ibu kat luar sana berbisnes. Antaranya kebaikan harga barang, harga barang sekarang tak sama macam dulu. Boleh sesak nafas kalau tengok jumlah barang dengan nilai duit sekarang. Tambah pulak nak dekat raya. Mesti ibu-ibu nak pakai sedondon masa raya, kasut raya anak-anak lagi terbeliak mata jugak kalau kita buat kira-kira.


Kalau pasangan kita dekat, alhamdulillah, tol tak tersenarai dalam bajet, kalau raya tahun ni giliran suami beraya ujung negeri selatan kos perjalanan pon kena kira. Nak rancang perjalanan jauh perlu servis kereta, haaa banyak hampa aii nak kena guna duit.


Bila nak sambut raya ni, mestila kena Ada juadah raya, betul tak?. Laksa, lontong, mee kari, ketupat, rendang, bihun semua hidangan ni nak raih sank saudara Kita yang datang beraya dekat rumah kita, yala raya kan setahun sekali, mestila kena rai tetamu

...uiiiii banyak nau ni bajet kita ni 


Nampakkan, betapa besarnya keperluan kita untuk sambut Hari Raya nanti. Sedikit sebanyak berbisnes ni dapat top up segala keperluan kita Di Hari Raya nanti hampa. Sekarang ni, zila nak ajak hampa join buat  duit raya awal dengan shaklee, nak join zila boleh terus wasap zila di no 0174421778

No comments:

Post a Comment

Cara Mudah Buat Duit Raya Dengan Shaklee

  Bulan syawal antara bulan yang paling banyak kita perlukan duit, setuju tak?. Tahun ni Kita akan sambut Hari Raya Aidilfitri pada tanggal ...